nedeľa 22. apríla 2012

Za kormidlo v suknici

Začalo sa otepľovať a to je signál pre našu skriňu (z dôvodu jej dočasného vlastníctva som jej pre istotu nedala meno), že nohavice na chvíľu odložím a vytiahnem svoje sukne. Celý týždeň som však rozmýšľala ako sukňu skombinovať s Evou. 

Po poslednej skúsenosti, keď som šla Evu prevetrať s jedným kratším kúskom odhaľujúcim kolená, mám rešpekt. Dodnes totiž presne nechápem, prečo sa mi všetci páni (starší aj mladší) z cesty odstupovali a s úsmevom sa mi zdravili. 

Hľadala som inšpiráciu na weboch venovaných vzdialeným príbuzným mojej milovanej Eve. Našla som pár odvážnych slečien, ktoré si v tomto smere veria (úprimne, niektoré až priveľmi) a nezastavia ich ani slizké pohľady ľudí okolo. Veď posúďte sami.



Kodaň dáva viacero možností ako vystúpiť z radu. Stačí na to aj krátka sukňa a silonky, ktoré odkrývajú aj to, čo by za normálnych okolností nemali.



Ktovie ako by slečna vyzerala spredu po tom, čo by sa poriadne uvelebila na bicykli. 



Na cajgeľ! Aj keď mrzne, aj keď sneží, na počasí nezáleží!



Čierne hrubé silonky by aspoň čiastočne vyriešili moju dilemu. 



A veľká taška v prednom košíku by zrejme zakryla aj tajnú (čiernu) farbu vykúkajúcich nohavičiek. 



Kombinácia týchto šiat a tohto dopravného prostriedku by ma skutočne zaujímala zo všetkého najviac.



Stratiť sa medzi taxíkmi v NYC nie je také jednoduché ako v Bratislave, ale za pokus stoja minimálne šaty nad kolená.


Takže hor sa do toho. Akokoľvek.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára