štvrtok 19. apríla 2012

Maniere vlasové a letné

Takmer vždy pred objednaním sa k svojej šikovnej Zuzke (kaderníčke, o ktorej som písala tu) stojím pred niekoľkými výzvami - len sa podstrihnúť, ostrihať sa úplne alebo konečne poslúchnuť prosby mamy, ktorá chce mať z dcéry dcéru s dlhými vlasmi. 

Neviem síce ako dopadne zajtrajšie strihanie, ale ak sa nepodarí prekonať prosby mojej mamy v tomto prípade, urobím tak v lete.

A Zuzke dám na výber pár krásnych slečien, ktoré ma svojou výborne upravenou hrivou inšpirujú každý deň. 


Prvou z nich je Emma Watson. Mladá slečna, ktorá sa pod nožničkami zmenila na nepoznanie. A určite v tom najlepšom významne.


Keď bežal Harry Poter (doteraz nepoznám pointu tejto takzvanej rozprávky pre dospelých) a moje spolubývajúce na intráku si podávali knihu s posledným dielom od Rowlingovej, poznala som ju len z prepínania pomedzi reklamy v sobotu popoludní. A potom sa zrazu ostrihala. A reklama na Burberry s touto krásavicou vtedy visela na všetkých križovatkách v Londýne a ja som pred jednou vtedy zastala s naozaj otvorenými ústami a doslova čumela na tú nádheru. 

Z Emmy Watson je krásna mladá slečna aj vďaka tomu, čo nosí na hlave.


Do Carey Mulligan som sa zaľúbila už pri filme Never Let Me Go. Ktovie, či vtedy rozmýšľala nad krátkymi vlasmi, ja som si už vtedy predstavovala s blonďatými a rozcuchanými vlasmi, ktoré jej padajú do očí. 

Urobila tak až na začiatku roku 2011, keď sa ostrihala vraj kvôli svojej kariére. Dievča z filmu An Education nechala vo filme a zasnúbila sa s chlapom, ktorého si berie tento mesiac.

Možno mi jej imidž krátkovlasej nevesty pomôže vyriešiť záhadu, čo na jej mieste (dúfam) o pár rokov budem s vlasmi robiť ja. 


Michelle Williams je nielen skvelá herečka, ale aj krásna žena. Plné pery a výrazné lícne kosti sú ideálnou kombináciou pre nožničky a šikovnú kaderníčku, ktorá vie, čo s nimi. 

Michelle zjavne starne do krásy. Od filmu Blue Valentine až po My Week With Marilyn vyzerá lepšie a lepšie. A nemôžu za to len úlohy, ktoré v nich stvárňuje. 

Aj ona sa pridáva do skupiny žien, ktoré rúcajú staré známe - dievča má mať dlhé vlasy. Veľká vďaka za to.


Múza. Myslím, že nie len veľkého Jeana- Luca Goddarda. 

Jean Seberg nikdy vo svojom utrápenom živote nevyzerala lepšie ako keď  jej vlasy merali len pár centimetrov.

V pásikavom tričku predávajúc New York Herald Tribune jej vtedy patrili nielen Paríž, ale celý svet. A mohol za to aj fakt, že vyzerala úplne inak ako ostatné herečky. Len sa nebála skúsiť viac ako bolo zvykom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára