štvrtok 12. apríla 2012

Navštívil ma Paríž, bodkovaný

Dnes ma navštívil Paríž. Úplne nečakane si otvoril dvere na Francúzskom inštitúte. A po kurze ma s úsmevom čakal na vrátnici. 
S obrovskou ozdobou  na čiernom kabáte, so živým kvetom v ruke a 
s najkrajším náramkom na svete. 


Prišla za mnou Mikyta z Mikyta Créatrice de Bijoux. Presne tá, čo má na facebooku napisané "Habité á Paris" a "Travaillé a Mikyta / Créatrice de Bijoux". Tá mladá žena, ktorá ma svojou osobnosťou úplne pohltila. Tá, čo jej červený rúž pristane tak ako nikomu. Tá, ktorá robí skvelé veci a dáva im hebrejské mená. Tá, čo vymyslela vlastné uzle a pozvala ma na kávu do milovaného mesta.


Ona mi urobila náramok. Tento. Bodkovaný. Hodvábny. Už iba môj. 






A celý večer patril iba jemu. Jej. Parížu. A tomu skvelému pocitu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára