štvrtok 24. októbra 2013

Moje odskúšané. Chce to len kúsok

Boli sme okukať staronové miesta v Bratislave. Jedno voľné popoludnie, ktoré vystriedalo pracovné doobedie, sme sa vybrali do Moje. Malého bistra a potravín, kde som chcela zablúdiť už skôr.

Ako som sa dočítala, bistro-potraviny si založil mladý chalan, ktorý žil istý čas v Beneluxe. Tam sa mu zapáčili podniky, kde si človek cestou z práce mohol dať kávu alebo limonádu a zároveň si niečo nakúpiť na večeru. O niečo podobné sa pokúša už takmer dva mesiace v centre mesta, na Dunajskej v Bratislave.

Miestu dominuje drevo, ako povedal Chlap, najnovší trend všetkých podnikov a bytov v Bratislave. Nezabudnime na tabule v kuchyni, tie sa už stali samozrejmosťou u kade koho. Priznám sa, pre mňa dosť infantilné, keďže mi to pripomína základnú školu.

Ale späť k Moje. V potravinách sme si nič nekúpili, hoci nabudúce sa zameriam na nejakú paštétu, či müsli v krásnom obale, ktorý musím mať! Kašľať predsa na to, že nič také nejem. 

V potravinách majú okrem paštét aj vína, čaje a rôzne delikatesy. 


Počas našej prvej návštevy sme sa však zamerali na malé bistro s troma stolíkmi vo vnútri a jedným vonku na ulici. Rušná ulica oproti škaredým budovám na druhej strane nás vôbec neláka. Preto sme si sadli k poslednému stolíku a obzerali si nové miesto. 

V nápojom lístku je okrem kávy a rôznych limonád, ktoré už má polovica podnikov v Bratislave aj cider (!) a rôzne pre mňa neznáme nápoje. 


Káva chutila, podnik pôsobil príjemne aj s majiteľom.

Keďže Moje je len kúsok od nášho bytu, budeme tam chodiť asi častejšie.
A preto najbližšie - paštéty traste sa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára