pondelok 5. marca 2012

Zn. Inak (alebo Ako ľahšie preplávať jarou)

Prišla jar. Vytiahla som bicykel, zimný kabát dala do čistiarne a v skrini si začala robiť miesto pre sukne.


Nadišiel ten čas. Ponoriť sa na chvíľu do šatníka. Alebo poradiť si od tých, čo mi posledné dni vyrazili dych.


 Čierna. S čímkoľvek a akokoľvek. S volánmi aj bez. Krásny mikinosveter chválim až do NYC.


 Čiapky nemožno nosiť len v zime, ale aj na jar. Pri väčšej dávke sebavedomia aj v lete. Najnovšie chcem červeno-čiernu. Alebo aspoň oranžovú košeľu s tým obrovským dúhovým svetrom.


 Chlapčenský štýl. Z toho som stále nevyrástla. A pri pohľade na túto slečnu ani nechcem.

 Kombinácia jednoduchého bieleho trička a farebnej sukni je dokonalosť sama o sebe. A ten originálny zlatý náramok - jedno veľké ach.



Jedna zo skupiny - stvorená pre pásiky. A štýl jej čiernych topánok zdá sa (konečne) dorazil aj na Slovensku. Vďaka Bohu.


Na toto stačia len dve veci - mať krásny chrbát a guráž byť iná. 


 Tá sukňa. Tá sukňa. Tá sukňa.


 Priesvitné blúzky budú zdá sa hitom tohto leta. Kombináciu modrej farby a zlatých doplnkov pokazí len hlupák.


 Ako spoznáš na ulici ženu z Británie? Nosí sukňu a balerínky v každom počasí. Ani na Slovensku by nezaškodilo, keby sme sa ich historického predsavzatia držali možno o trochu viac. A boli viac ženami.


 Tu skutočne nie je čo dodať. Mám pocit, že táto žena sa narodila s dušou blízkej tej mojej.


Svetre a opasky. Kombinovať, obmieňať, nosiť. 


A čerešňa na záver. Vlasy, náramky, modrý kabát. Ona je určite z iného sveta.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára