štvrtok 16. februára 2012

S pokladmi cez polovicu sveta


Zoznámte sa. Moje poklady. 

Naušničkovač zmajstroval ocko. Príde mi totiž zbytočné platiť za niečo, čo mi môže vyrobiť nejaká šikovná duša. A zadarmo. Z lásky. :)

Áno, áno, takmer všetky poklady sú zo sashe. Od mojej obľúbenej i.v. či od LucLac. Niektoré som uchytila aj na urban marketoch, na ktoré som zvyčajne (poriadne) finančne vybavená. A samozrejme niektoré sú aj z kamenného obchodu Twiggy. Odtiaľ vychádzam väčšinou rozžiarená s novým pokladom pre celý bratislavský minisvet.

(Teraz ešte spomenúť tie naušnice, ktoré skladujem v krabičkách. Ale úprimne, kto by to spočítal?:))

Naušničkovač pri svojom tempe za chvíľu zaplním. Preto teraz šetrím miesto pre tie, do ktorých sa zaľúbim na prvý pohľad. Naposledy to bol tento snehovo-biely krémeš

Ak by tej sashe dávky nebolo dosť, energiu/inšpiráciu/náladu možno hľadať aj v prvom pokuse relácie sashe. Vďaka nej som dnes objavila túto sukničku. Lebo popri všetkých modrých/čiernych/akýchkoľvek nohaviciach, sa musí nájsť miesto aj pre jednu žiarivú ženskú suknicu. 

...hľadať pocity ženskosti treba. Aj v zime. Mraze. Snehu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára